Vrácení a reklamace

Kontrola zásilky
Při přebírání zásilky od přepravce nezapomeňte zásilku pečlivě zkontrolovat. Zejména překontrolujte neporušenost obalu. Bude-li obal viditelně porušen, doporučujeme zásilku nepřebírat. Přepravce nám ji přiveze zpět a my co nejrychleji sjednáme nápravu.

Kontrola zboží
Pokud byl obal v pořádku, přepravce se už odporoučel o dům dál, ale zboží je po rozbalení poničené, dejte nám o tom vědět. Bude to chtít pár fotek, abychom věděli, kde je problém. A opět sjednáme nápravu co nejrychleji.

Výjimečně se může stát, že se sekneme a dodáme vám nekompletní zásilku, nebo jen částečně v rozporu s vaší objednávkou. Kontaktujte nás. S omluvou ihned problém vyřešíme.

Vrácení zboží
Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dnů od převzetí zboží. Nicméně my vám tuto lhůtu prodloužíme na 30 dnů. Nejste-li se zbožím z jakéhokoli důvodu spokojeni, pošlete nám jej, nebo přineste zpět. Stačí vyplnit a odeslat Formulář pro odstoupení od smlouvy. Budeme vás kontaktovat.

Reklamace
Úplně vše o reklamaci zboží nebo služby se dozvíte v našich VOP v článku V. Práva z vadného plnění.

S vrácením či reklamací vám rádi poradíme. Kdykoli nám napište nebo zavolejte.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení