Vrácení a reklamace

Kontrola zásilky
Při přebírání zásilky od přepravce nezapomeňte zásilku pečlivě zkontrolovat. Zejména překontrolujte neporušenost obalu. Bude-li obal viditelně porušen, doporučujeme zásilku nepřebírat. Přepravce nám ji přiveze zpět a my co nejrychleji sjednáme nápravu.

Kontrola zboží
Pokud byl obal v pořádku, přepravce se už odporoučel o dům dál, ale zboží je po rozbalení poničené, dejte nám o tom vědět. Bude to chtít pár fotek, abychom věděli, kde je problém. A opět sjednáme nápravu co nejrychleji.

Výjimečně se může stát, že se sekneme a dodáme vám nekompletní zásilku, nebo jen částečně v rozporu s vaší objednávkou. Kontaktujte nás. S omluvou ihned problém vyřešíme.

Vrácení zboží
Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dnů od převzetí zboží. Nicméně my vám tuto lhůtu prodloužíme na 30 dnů. Nejste-li se zbožím z jakéhokoli důvodu spokojeni, pošlete nám jej, nebo přineste zpět. Stačí vyplnit a odeslat Formulář pro odstoupení od smlouvy. Budeme vás kontaktovat.

Reklamace
Úplně vše o reklamaci zboží nebo služby se dozvíte v našich VOP v článku V. Práva z vadného plnění.

S vrácením či reklamací vám rádi poradíme. Kdykoli nám napište nebo zavolejte.